Izveštaj sa sajma turizma u Beogradu

Turistička organizacija opštine Bački Petrovac je u terminu od 19-22. februara 2015. godine učestvovala na 37. međunarodnom sajmu turizma u Beogradu. Najznačajnija manifestacija ovog tipa u jugoistočnoj Evropi je ove godine  privukla više od 65.000 posetilaca. Na 37. međunarodnom sajmu turizma predstavilo se više od 1100 izlagača iz više od 50 zemalja sveta, što govori o veličini i internacionalnom značaju ovog događaja.

Posetioci beogradskog sajma turizma su imali mogućnost da na jednom mestu dobiju informacije o aktuelnim ponudama turističkih agencija, first minute ponudama za letovanja, egzotičnim destinacijama i atraktivnim destinacijama za city break. U hali 4 su se predstavile domaće turističke destinacije, atraktivne destinacije i znamenitosti, smeštajni kapaciteti, banje, jezera, salaši... Turističke organizacije su promovisale svoje najznačajnije turističke atrakcije i najavile predstojeće manifestacije. Osim turističkih agencija i turističkih organizacija i domaćih turističkih subjekata, posetioci sajma su imali priliku da uživaju u vinima ili posete sajam suvenira.

Turistička organizacija opštine Bački Petrovac je predstavila svoju turističku ponudu i atraktivne turistčke sadržaje. Na petrovačkom štandu predstavili su se Adrenalin park „Zemlja čuda“, najnoviji sadržaj u opštini, Aquapark Petroland –jedno od najatraktivnijih mesta za letnji odmor. Petak je bio posvećen najavi manifestacije „Svadba nekad i sad“, koju su predstavile kulpinske žene sa tradicionalnom doboš tortom i mladenački par u tradicionalnoj nošnji. U subotu su svi posetioci štanda TOO Bački Petrovac mogli da uživaju u ukusima i mirisima gastraonomskih specijaliteta, koje su spremili proizvođač kulena, Jan Hnilica i predstavnici sportsko rekreativnog centra „Vojvođanska Oaza“.

Beogradski sajam turizma je bio izuzetno posećen a interesovanje za opštinu Bački Petrovac je svake godine sve veće. Puno najavljenih turista, dogovorenih saradnji i pozitivnih komentara svakako najavljuje uspešnu predstojeću sezonu.




Facebook